Name:
Location: New York, New York, United States

Wednesday, July 05, 2006

Time to say goodbye

Afgelopen week was mijn laatste week op de campus van EISS University! Het was een ontzettend drukke week omdat mijn module afgerond zou worden. Dinsdag was mijn eindpresentatie en ik geloof dat ik nog nooit in mijn leven zo nerveus ben geweest. Al die maanden hard werken moest ik nu over zien te brengen op mensen die zelf in de business zitten. Een journalist van de Talk Of Town de locale courant zou ook aanwezig zijn, de General Manager van onze univesiteit etc. Na goed voorbereiden was het dinsdag dan zover, tijd voor actie. Gelukkig geen grote blunders gemaakt, heb gewoon mijn verhaal kunnen vertellen met af en toe wat prunounciation foutjes, blijf natuurlijk een nederlander:P
Na de presentatie viel alle druk van me af, eindelijk klaar met mijn bachelor dissertation. Zaterdag vertrekt de eerste groep nederlanders terug naar Nederland, onze studie in Zuid-Afrika zit erop. Marjolein blijft nog een aantal maandjes in Zuid-Afrika en ik zal nog 2 weken op vakantie met Brendan. Vrijdagochtend vertrekken we met de auto richting Sumerset West (sub-urb vlakbij Kaapstad) waar ik 2 weken bij Brendan zijn familie zal blijven. 22 juli is het ook tijd voor mij om terug te gaan naar Nederland. Vanmorgen heb ik mijn kamer op de campus leeggehaald, toch wel een heel raar idee, om deze kamer zomteen achter te laten. De foto's zijn van de wand, de kaartjes en mijn kleding zit in de koffer. Toch zie ik heel erg uit naar mijn 2 weken met Brendan in Somerset West en Kaapstad. Brendan is sinds vandaag officeel commercial piloot is sinds vandaag ook klaar met zijn studie, bovendien is hij zuid afrikaans jongste commerial pilot. Morgenvroeg vertrekken we met de auto om 6 uur in de ochtend, planning is om morgenmiddag in Plettenberg Bay te gaan, waar we een nachtje zullen overnachten, en zaterdagmiddag in Somerset West aan te komen. Vanavond wordt het afscheid nemen van Marjolein, Ricardo en al mijn vrienden waar ik het afgelopen half jaar een fantastische tijd mee heb gehad. Ik hou jullie op de hoogte van mijn belevenissen in Kaapstad en omgeving, al weet ik nog niet of ik de mogelijkheid heb tot internet.



Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting

Dit is het uitzicht van mijn campus overdag, ik zal dit erg missen als ik weer in Nederland ben

De zon in de morning die opkomt achter de bergen, dit is het uitzicht van mijn campus

Brendan nu commercial pilot

Nog een paar keer met Brendan vliegen, savonds met de ondergaande zon

0 Comments:

Post a Comment

<< Home