Name:
Location: New York, New York, United States

Thursday, February 02, 2006

Ready for departure!



Gisteren was het dan zover...mijn afscheidsfeestje! Voordat de gasten binnen kwamen, heb ik nog even mijn koffer op de weegschaal gezet, maar liefst 30 kilo! Een overgewicht van 10 kilo, na een telefoontje met Air France werd me duidelijk dat de kosten voor overgewicht 40 euro per kilo is! Dus vanavond maar opnieuw mijn koffer inpakken, en maar wat schoenen thuis laten!
Het afscheidsfeestje was ontzettend gezellig, en bij deze wil ik dan ook iedereen bedanken voor de presentjes en vele lieve berichtjes........Morgen is de grote dag, zenuwachtig ben ik nog niet, waarschijnelijk morgen wel! Om 5 uur moet ik me melden op Schiphol, en precies 24 uur later (als ik geen vertaging heb) zal ik op de plaats van bestemming komen, waar het dezer dagen zo 32 graden is!


0 Comments:

Post a Comment

<< Home