Name:
Location: New York, New York, United States

Tuesday, June 13, 2006

EISS Students Awards & Pink Party

Afgelopen week was het dan tijd voor de EISS student awards, wie is nou het populairste meisje van EISS, wie is slechts geklede persoon van het jaar, en welk koppel wint de oddest couple award! Jaah, veel lachen, gieren brullen en vooral het stemmen op de 13 verschillende categorieën was een groot feest. De awards zouden een thema hebben, pink! En de hele week was iedereen druk bezig met inkopen doen. Marjolein en ik hadden het idee als Pink twin, maar rekening houdend met het feit dat we in Port-Alfred zitten, en geen fatsoenlijke kledingzaak hebben, moesten we maar creatief zijn. Uiteindelijk hebben we een roze jurk gevonden in een china store voor 70 Rand, nog geen 10 euro. Wat inkopen doen in de plaatselijke speelgoedwinkel en voila, 2 roze prinsesjes! Vrijdagavond was het dan zover, het was zo leuk te zien, dat iedereen erg zijn best had gedaan. Vooral voor de mannen was het allemaal erg spannend, hoe zie ik er zo min mogelijk gay uit, voor mijn vriend Dereck die overigens gay is, was het een groot snoepjesparadijs……
Marjolein kreeg maar liefst 2 awards deze avond, de mooiste glimlach en samen met Ricardo won ze het leukste koppel award. Ik heb de barbie award gewonnen, de studenten vonden mij het meest girly-girl van de campus, hihi! Een mooi certificaat hangt nu op mijn kamer. Na de awards kregen we een voorstelling van Ricardo- vuurspugen, en is Brendan me op komen halen om naar de Snorting Grunter te gaan, de kroeg in town waar ons feestje gewoon verder ging. Ook daar was de dress code rose en ook onze airschool boys hadden allemaal erg hun best gedaan om er zo pink mogelijk uit te zien. De awards en de pink party was een groot succes, en heeft wat mooie plaatjes opgeleverd! Tot in de vroege vroege ochtend hebben we doorgefeest.









0 Comments:

Post a Comment

<< Home