Name:
Location: New York, New York, United States

Sunday, February 05, 2006

Port-Alfred: Amazing!

Na 25 uur reisen (tjsa iets vertraging) ben ik gister om 7 uur in Port Alfred aangekomen. De reis begon vanuit Amsterdam goed, In Parijs wat vertraging en in Johannesburg een heftige omweersbui waardoor we een uur in het vliegtuig moesten wachten! De vlucht van Johannesburg naar Port Elizabeth was terrible, veel turbulentie en soms " vielen" we enkele meters naar beneden. Chagarijnig en moe aangekomen in P-E bleek dat we met z'n 15-en in een busje moesten, waar normaal(in Nederland) 5 mensen ingaan, en ja een rit van 2 uur met 15 kilo handbagage op je schoot is niet een pretje. Onderweg veel armoede gezien, over langs de kant zie je mensen en kinderen, gewoon doelloos rondlopen, dit is iets waar ik niet snel aan ga wennen. Aangekomen in Port-Alfred en ontvangen door de mensen van de EISS-University kon ik eindelijk "mijn" , of beter gezegd "onze" kamer in! Ik deel mijn kamer met Marjolein, die ook de studie hospitality management volgt. De kamer is echt fantastisch, we hebben uitzicht op de Indische Oceaan, een studeerhoek en luxe bedden en badkamer. De salamanders, kevers, sprinkhanen etc. lopen overal, iets waar ik nu al aan begin te wennen. Het weer is lekker, bijna 30 graden verschil met thuis in Nederland, heerlijk! Vanmiddag ben ik naar de zee gelopen, een ontzettend ruige oceaan, zeker niet veilig om te zwemmen, wel veel surfers! Een fantastich strand, niet te vergelijken met een strand in Portugal en/of Kreta,(en die waren al mooi.) Vanavond lekker lasagna eten op de campus! Binnekort wat foto'tjes, een min- puntje de computers hier zijn wat slow.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hey zussie, even een test! Veel plezier daar! Groetjes michel

8:50 PM  

Post a Comment

<< Home