Name:
Location: New York, New York, United States

Tuesday, June 13, 2006

West Beach

Vorige week zondag wat tijd op het prachtige West Beach van Port Alfred doorgebracht. Surfen en zonnen. De zee is momenteel erg koud en zelfs met een surfpak aan had ik het flink koud. De golfen waren erg goed, braken vrij ver in de zee waardoor je niet voortdurend op het strand wordt “gestrand”. Doordat we vrij ver in de zee waren, moesten we de haaien goed in de gaten houden, en Rick en DC met wie ik aan het surfen was hebben 2 haaien onder hun surfbord langs zien komen. Deze haaien vallen geen mensen aan, maar het idee dat er haaien zitten zit me toch niet lekker. Deze jongen zijn opgegroeid met surfen en zijn gewend aan de haaien, in de omgeving Durban waar zij vandaan komen, zit het vol met haaien.Op een gegeven moment zie ik een grote inktvis vlak bij mij surfbord, toen was mijn plezier in de zee toch wel over! Brendan, Rick en DC hebben de inktvis geprobeerd te vangen, maar daar dat toch wel erg gevaarlijk is hebben we er maar wat mooie foto’s van gemaakt op onze onderwatercamera.
Hieronder wat foto-tjes van East Beach!



Photobucket - Video and Image Hosting

Het ruwe east beach





Samen met Rick en Dc die ervaren surfers zijn, en me veel geleerd hebben


Photobucket - Video and Image Hosting


Samen lunchen met Brendan in Fish River Sun, dit aapje probeerde ons voedsel te stelen

0 Comments:

Post a Comment

<< Home