Name:
Location: New York, New York, United States

Friday, May 26, 2006

Birthday!


Ten eerste iedereen bedankt voor de vele lieve berichtjes, mailtjes, kaartjes en telefoontjes die ik gister gekregen heb. Sommige waren erg onverwacht en dat maakte mijn verjaardag gister erg bijzonder. Heb een heerlijke dag gehad, ben met 2 vriendinnen in de SPA geweest en heb me heerlijk laten verwennen met massages, manicure, pedicure etc. S'avonds ben ik met mijn vrienden uit eten gegaan, en ook al is mijn familie aan de andere kant van de wereld door de mensen die ik hier in Zuid-Afrika ontmoet heb, heb ik toch een fantastische verjaardag gehad.

Nog even iets anders, mijn lieve vriendinnetje Yvon zit momenteel in Mexico en is momenteel net als ik druk bezig met werken in een lodge. Zij doet dit voor haar internship en houdt net als ik een blog bij op http://yvongoesmexico.blogspot.com

1 Comments:

Blogger Yvon said...

Lieve Mjet,

Ik heb nu al je verhalen uitgeprint en neem ze mee naar de jungle ;) Je foto´s zien er fantastisch uit! Ben benieuwd naar al je verhaaltjes en als ik zo in de jeep zit neus ik er gelijk ff in! Ik heb je net gemaild, ik moest snel, ben maar ffkes in de bewoonde wereld, dus veeel geblaat! Maar goed.. Ik mis je!! En lekker genieten daar!

Liefs, von

10:10 PM  

Post a Comment

<< Home