Name:
Location: New York, New York, United States

Tuesday, April 18, 2006

Holiday!

Donderdagmiddag waren de laatste tentamens, afgelopen week was onze laatste week van het moduul dus druk druk druk! Voor de vrijdag waren er geen tentamens of lessen gepland dus hadden we vanaf donderdag heerlijk 3 weken vakantie. Een Zuid-Afrikaanse student genaamd Tristan was afgestudeerd en hield zijn afscheidsfeestje, een erg geslaagd feestje, daar het eigenlijk een afscheidsfeestje van de hele campus was. Al de Zuid-Afrikaanse studenten gaan deze 3 weken naar huis, en al de internationale studenten zouden een trip maken naar Kaapstad. Daar mijn ouders zondag de 23e in Port-Elizabeth aankomen moet ik nog een weekje op de campus wachten, erg saai daar al mijn vrienden in kaapstad te vinden zijn.De airschool doet niet aan vakantie, dus ben ik daar dezer dagen veel te vinden. Donderdagmiddag moesten Marjolein en ik verhuizen naar een nieuwe kamer voor een nieuwe groep nederlandse studenten die zaterdag zijn aangekomen, erg grappig zijn allemaal zoooo ontzettend wit vergeleken met ons. Omdat een reis naar Kenya niet zo makkelijk is, door slecht openbaar vervoer is een keniaanse studente hier ook nog op de campus te vinden. Normalerwijse is het altijd druk op de campus, nu heb ik een computer voor mezelf, en lekker veel eten..hmmm dus zo slecht heb ik het niet. Dezer dagen ben ik druk bezig met het plannen voor een trip naar Kaapstad, een auto huren en wat schoolwerk inhalen. S'avonds speel ik poker met wat vrienden van de Airschool. Zaterdag ben ik met James en een vriend naar Port-Elizabeth geweest naar een SPLASH festival, grote afrikaanse rommelmarkt, modeshows, muziek optredens, dolfijnen show etc...afrikaans en erg gezellig. Ook naar de film Ice Age2 geweest, was lekker op mijn niveau, begreep al het engels (james is van origine engels en heb wel eens moeite met het verstaan van zijn accent). Heb te horen gekregen dat ik het eerste moduul hier in Afrika heb gehaald, wat ik niet veracht had. Was er erg blij mee. Dit weekend veel ouders uit Nederland overgekomen en kwamen even langs op de campus om een beeld te krijgen waar hun zoon/dochter studeerd. Erg leuk vooral omdat ze drop mee hadden genomen en nederlandse tijdschriften, heerlijk! Deze week heb ik lekker tijd om weer wat te surfen iets wat er de laatste tijd een beetje bij gebleven is, en iedereen eens een e-mailtje sturen, wat ook niet echt gelukt is door de drukte van de afgelopen weken. Doordat ik volgende week naar Kaapstad vertrek zal het een tijdje duren voordat er weer wat op mijn site te lezen valt, ik zal daar namelijk geen internet tot mijn beschikking hebben.

Photobucket - Video and Image Hosting

De studenten van EISS University

Photobucket - Video and Image Hosting

Marjolein en ik, op ons laatste avondje stappen voorlopig

Photobucket - Video and Image Hosting


Simone, Marcha, Erin Chanel en ik
Photobucket - Video and Image Hosting
Shaun and ik aan het vechten hehe:P
Photobucket - Video and Image Hosting
Samen met Shaun and Ricardo

Photobucket - Video and Image Hosting

0 Comments:

Post a Comment

<< Home