Name:
Location: New York, New York, United States

Monday, February 13, 2006

Snorters!



Het weekend hier in Port-Alfred was fantastisch! Hier betekend het weekend vrij zijn, thuis betekend het weekend werken. Om het weekend te vieren zijn we vrijdagavond naar de plaatselijke pub geweest; Snoters! De doelgroep van Snoters is verschikkelijk, teveel oude bejaarde surfdudes, maar uiteraad vermaak ik me er prima, drank,studenten van de EISS University en bovendien veel aankomende piloten van de internationale pilotenopleiding die hier ook zit. Zondag heb ik met een aantal meiden van school paardgereden langs het strand. Echt fantastisch, de kustlijn hier is erg mooi. Het eerste uurtje paardrijden was leuk, maar na een tijdje kreeg ik al snel zadelpijn, en nu een dag later is zitten op mijn kont erg lastig geworden. Gisteravond met dezelfde groep meiden uit eten geweest, naar een plaatstelijke pizzeria. Lekker gegeten en wijntje gedronken voor nog geen 10 euro.Vanavond is mijn eerste hockeyles, ik ga mee met 3 afrikaanse meiden van school, ben erg benieuwd.

Hieronder wat foto-tjes van medestudenten, sommige afrikaans andere nederlands. Uiteraad wat foto's van mij "op" Bernard (het paard) en de foto bovenaan zijn 3 meiden met wie ik (oa) veel optrek hier in Afrika. Grappig is dat het meisje links van mij een oude bekende is, we hebben op dezelfde middelbare school gezeten.








1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hallosurfbabe!

Alweer nieuwe foto's, ziet er errug gezellie uit. Kan me voorstellen dat het even wennen is dat het weekns nu betekend dat je echt vrij bent en heerlijk kunt genieten en relaxen. Maar denk dat het je wel gaat lukken, met zon, zee en strand. Oh ja en natuurlijk de piloten, is het wat??
Natuurlijk ook succes met school, aangezien je een moeilijk en zwaar moduul hebt gekozen.
Dikke kus van annemieke

12:40 PM  

Post a Comment

<< Home